Miniso

01.11.2018

Brändi profiil

MINISO bränd loodi Jaapani disaineri Miyake Junya, kes on hetkel ettevõtte peadisainer ja noore Hiina ettevõtja Ye Guofu poolt Tokyos. MINISO on globaalsete intelligentsete tarbekaupade edendaja.

MINISO elufilosoofia on lihtsus, loodus ja kvaliteet ning kaubamärk kutsub inimesi loodusesse tagasi pöörduma. Elufilosoofia ning toodete värskendamine iga seitsme päeva tagant, mille tulemusena on kaupluse külastamine alati huvitav.

MINISO, mis on rajatud Jaapanis alles 2013. aastal, laieneb aktiivselt rahvusvahelistel turgudel ning on avanud vähem kui 6 aastaga enam kui 3000 kauplust ning ettevõtte käive oli 2015. aastal 750 miljonit USA dollarit ja peaaegu 1,5 miljardit dollarit 2016. aastal. 2017aastal jõudis MINISO müügimaht 1,8 miljardi dollarini. Praeguseks on MINISO jõudnud sõlmida strateegilised koostöölepingud üle 70 riigi ja regiooniga, sealhulgas, USA, Kanada,Venemaa, Singapur, Araabia Ühendemiraadid, Korea, Malaisia, Hongkong,Macau (Hiina) 2018 aastal avati ka esimene kauplus Eestis T1 Kaubanduskeskuses. Keskmine igakuine kasvumäär üle maailma on 80–100 uut kauplust.

MINISO propageerib kvaliteetse elu filosoofiat ja kaubamärk seisab tarbijate austamise eest, pühendades end klientidele kvaliteetsete, konkurentsivõimelise hea hinnaga ja atraktiivsete toodete pakkumisele. Tänu lihtsatele ja kvaliteetsetele tarbimise suuna juhtimisele on enamik MINISO tooteid hinnavahemikus 0,99 kuni 20eurot, mille tulemusena on kliendil meie kauplust külastades alati huvitav ja soodne.

MINISO loob uut tüüpi intelligentsete kogemustega kauplused, mis on muutunud kaubamajade ja kaubanduskeskuste peamiseks jõuks toitlustuse, kiiresti muutuvate moerõivaste ja meelelahutuse kõrval. Brändi eesmärk on pakkuda tarbijatele arukamaid, lihtsamaid ja mugavamaid tooteid, et panna tarbijad ostude sooritamise ajal kogema intelligentsemat, tervislikumat ja õnnelikumat elustiili. MINISO prioriteet on toote struktuuri optimeerimine ja tootejuhtimine ja seega valib MINISO oma tootedisainiks ja -arenduseks materjale tervest maailmast. 80% disainist on pärit Jaapanist, Koreast, Rootsist, Taanist, Singapurist, Malaisiast, Hiinast jne. MINISO eesmärgiks on kvaliteetse toodete pakkumine ja seega peab MINISO ka tarbijate ostukogemust väga tähtsaks ja on pühendunud kvaliteetse teeninduskultuuri loomisele, et edastada ostukogemuse kaudu selliseid omadusi, nagu intelligentsu, tervis, vaba aja veetmine, kvaliteet ja loovus.

Brändi filosoofia

Inimesi ümbritseval loodusel on maagiline jõud. Me naudime seda, mida loodus meile annab, me õpime temalt ja loome teda aluseks võttes.

Seega püüame järgida lihtsat ja looduslikku elufilosoofiat, disainime ja toodame suurepäraseid tooteid ausate hindadega, võttes arvesse maavarasid, keskkonda, ringlust ja muid probleeme ning seega pöörduma tõeliselt looduse ja toote olemuse juurde tagasi.

MINISO rikastab meie elusid suure tootevalikuga, mis on saadaval mõistliku hinnaga. See on nagu kompass, mis osutab lihtsale ja looduslikule suunale pakkudes lihtsaid ja looduslikke tooteid

MINISO logo kujutab ostukotti – see on lihtne, kuid moekas. Äratuntav ja meeldejääv!

Logo nime ja graafilise portfelli kombinatsioon väljendab klientidele naeratusega teeninduse pakkumist ja rõhutab, et õnnelikkus on parim ellu suhtumise viis. Elu olemus on õnne poole püüdlemine. Lähme elule rõõmsalt vastu ja naudime, mis meil elus on!