Miniso

01.11.2018

Brändi profiil

Oleme siin selleks, et aidata tänapäeva inimestel avastada taskukohaseid väikeseid rõõme MINISO on Jaapanist inspireeritud elustiilitoodete jaemüüja, kes pakub kvaliteetseid majapidamistarbeid, kosmeetikat, elektroonikat ja mänguasju taskukohase hinnaga. Tegevjuht Ye Guofu asutatud MINISO on alates 2013. aastast avanud enam kui 4200 kauplust enam kui 80 riigis ja piirkonnas, sealhulgas USA-s, Suurbritannias, Kanadas, Austraalias, Hispaanias, AÜE-s, Indias ja Mehhikos.

Jaemüüja, kes tarnib lõbusaid ja kvaliteetseid innovatiivseid tooteid.
MINISO slogan, „Paremal elul pole mingit seost hinnaga” - see on missioon, mis ajendab meid tootma hea disainiga kaupu väärtus- ja kvaliteediteadlikele tarbijatele kogu maailmas.

Alates meie tootearendusest kuni tulemuseni, mida soovime klientidele anda, põhineb MINISO kolmel põhiprintsiibil:

  • Taskukohane kõrge kvaliteet: suunab meie otsuseid kujundusest materjalideni
  • Rõõm: klientide kogemus meie kauplusi külastades
  • Südamlik: hea ja rõõmus tunne tutvudes kaubavalikuga, mis tekitavad postiivseid emotsioone.

2020. aastal käivitas MINISO uue loosungi: "Elu on lõbus, MINISO". MINISO eesmärk on saada kaubamärgiks, mis sobib veelgi paremini tänapäeva noortega, mõistes selgemini nende hoiakuid ja käitumist, et pakkuda neile võimalikult mõnusat ostukogemust. Just nende häält me kuulame, kui loome „tagasi põhitõdede juurde“ kujunduse, mis jäljendavad loodust või valivad uued brändipartnerlused.

MINISO on teinud koostööd maailmakuulsate kaubamärkidega, sealhulgas Coca Cola, Marvel, Hello Kitty, Sesame Street, Mickey and Minnie, Pink Panther, We Bare Bears ja Pekingi palee muuseum, tootes mängulisi crossover-tooteid, mis on meie ostjate seas olnud tohutult populaarsed.

Usume, et meil on üks paindlikumaid jaemüügi mudeleid - alates meie frantsiisitoimingute struktuurist kuni maailmatasemel tarneahela materjalide hankimise ja tootmiseni -, mis võimaldab meil uusi ja trendikaid tooteid klientideni tuua.

Selle tooteahela täieliku hoidmise nimel ja jätkuvalt pühendudes originaalsele kujundusele oleme loonud MINISO Disainiakadeemia (MDA) ning teinud koostööd Soome, Taani, Norra, Hispaania ja Lõuna-Korea parimate disaineritega, et luua kõrge kvaliteediga tooteid. Kvaliteetsed tooted, mis ühendavad oskuslikult loovust ja praktilisust - võites kaubamärgi mitmeid rahvusvahelisi disainiauhindu, nagu iF, Red Dot ja A 'Design auhinnad.

Usume, et need meie ettevõtte põhielemendid on meie edu aluseks ka järgnevatel aastatel.

MINISO logo kujutab ostukotti – see on lihtne, kuid moekas. Äratuntav ja meeldejääv!

Logo nime ja graafilise portfelli kombinatsioon väljendab klientidele naeratusega teeninduse pakkumist ja rõhutab, et õnnelikkus on parim ellu suhtumise viis. Elu olemus on õnne poole püüdlemine. Lähme elule rõõmsalt vastu ja naudime, mis meil elus on!